Follow on Bloglovin

Πέμπτη 13 Ιουνίου 2013

ΕΝΑ ΣΑΠΟΥΝΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ!

ΕΝΑ ΣΑΠΟΥΝΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΣΩΠΟ!

Όταν ξεκίνησα να φτιάχνω σαπούνια η πρώτη ερώτηση που μου έκαναν όλοι ήταν
-Έχετε κάποιο για το πρόσωπο?
Όμως εγώ δεν είχα φτιάξει κάποιο αποκλειστικά για αυτή τη χρήση και απαντούσα αρνητικά.  Οι πελάτες-φίλοι μου όμως παρά την αποτροπή μου συνέχιζαν να χρησιμοποιούν τα σαπούνια μου για το σώμα στο πρόσωπο τους και ιδιαίτερα αυτά που ήταν φτιαγμένα με γάλα και μέλι και πάντα έμεναν πολύ ευχαριστημένοι!


Έτσι αποφάσισα να φτιάξω ένα σαπούνι αποκλειστικά για χρήση στο πρόσωπο!
Η δημιουργία της συνταγής για τα ποσοστά των ελαίων που θα χρησιμοποιούσα μου ήταν ιδιαιτέρως ευχάριστη γιατί δεν ήταν ο σκοπός μου ένα σαπούνι σκληρό και πολύ αφρώδες όπως αυτά που προορίζονται για το σώμα αλλά ένα σαπούνι ήπιο με μαλακτικές ιδιότητες  αλλά παράλληλα που να αφαιρεί τους ρύπους και τα μαύρα στίγματα.

Στη συνταγή μου αντικατέστησα αποκλειστικά το νερό με γάλα, μέλι και μπανάνες! Και μιλάμε για φρέσκα προϊόντα όχι σκόνες και άλλα παρόμοια.

Το γάλα έχει μαλακτικές ιδιότητες και μαζί με τη προσθήκη μελιού μας δίνει ένα σαπούνι ήπιο που θρέφει και αναδομεί το δέρμα. Ένα σαπούνι που καθαρίζει χωρίς να ξηραίνει το δέρμα.
Οι μπανάνες ήταν μια ιδέα της στιγμής μα σίγουρα αποτελούν το υλικό που κάνει το σαπούνι τόσο ξεχωριστό και αγαπητό.
Περιέχουν φυσικά αντιοξειδωτικά, ζάχαρα και βιταμίνες. Επίσης συντελούν στην εξομάλυνση του ίδιου του σαπουνιού. Βοηθούν επίσης στην απομάκρυνση των μαύρων πόρων!

Αυτό το σαπούνι ως αποτέλεσμα όλων των συστατικών του: Υψηλό ποσοστό ελαιολάδου, βούτυρο καριτέ, λάδι κα είναι λίγο πιο μαλακά από τα άλλα και το φτιάχνω γι’ αυτό το λόγο λίγο μικρότερο. Βολεύει έτσι καλύτερα και στη χρήση!


Για να το αρωματίσω χρησιμοποιώ Αιθέρια έλαια Τεϊόδεντρου και λεβάντας.
Το τεϊόδεντρο είναι γνωστό για τις αντιμικροβιακές του ιδιότητες  καθώς και στην εξισορρόπηση των σμηγμάτων του μεικτού δέρματος.

Η λεβάντα καταπραΰνει και μαλακώνει το δέρμα αλλά παρουσιάζει αντιβακτηριακή και αντισηπτική δράση.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου