Follow on Bloglovin

Πέμπτη 3 Ιανουαρίου 2013

Καλή Χρονιά σε όλους! Με πολλές μπουρμπουλήθρες και αρώματα!
Στις γιορτές επισκέφτηκα την αγαπημένη μου πόλη την Θεσσαλονίκη. Τελικά όσες φορές και να πάει κανείς δεν του φτάνουν! Οι δρόμοι, τα μαγαζιά, οι μυρωδιές των γλυκών που σε περικλείουν όπου και αν πας…. Μέχρι και ο αέρας έχει κάτι διαφορετικό. Σου ανεβάζει τη διάθεση!

Είχα γιορτινή διάθεση λοιπόν και ήθελα να έχω και ένα γιορτινό σαπούνι. Με άρωμα πεύκου, γκι, κανέλλας και βατόμουρου! Βγήκε όπως ακριβώς το είχα φανταστεί!

Το δεύτερο σαπούνι που έφτιαξα είναι επηρεασμένο απ’ το αγαπημένο μου παραδοσιακό γλυκό των γιορτών το μελομακάρονο! Φέτος έφτιαξα δύο διαφορετικές συνταγές. Η πρώτη παραδοσιακή, η δεύτερη από το περιοδικό γλυκές ιστορίες δεν χρησιμοποιεί καρύδια αλλά σουσάμι! Ιδιαίτερο αποτέλεσμα και το συνιστώ ανεπιφύλακτα. Η μυρωδιά λοιπόν που είχε το σαπούνι μελομακάρονο ήταν αυτή της κανέλλας αλλά ανακατεμένη με ελαφριές νότες εσπεριδοειδών . όποιος το μύρισε το λάτρεψε! Εσείς φτιάχνετε γλυκά κατά τη διάρκεια των εορτών;
Μελομακάρονο!
Πάντως για να επανέλθω στο ταξίδι μου στη Θεσσαλονίκη, στο θέμα των γλυκών βάζει τα γυαλιά στην Αθήνα. Στον Αγαπητό έφαγα τέλειους κουραμπιέδες, σοκολατίνα και τρίγωνα. Στον Τερκενλή το ωραιότερο τσουρέκι κάστανο και στο Plaisir μια αμαρτωλή φρεσκοψημένη βάφλα. Αυτή τη φορά δεν πήγαμε στο Ble δυστυχώς… Μιλάμε για ζαχαροπλαστείο Ευρωπαϊκών προδιαγραφών. Μου έχει λείψει αυτό το προφιτερόλ που πουλάει με το ζύγι… Αχχ τι τα θυμήθηκα αυτά βραδιάτικα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου